onsdag den 2. juli 2008

Død Rotte på Loftet


Ok, jeg vil si at det verste ikke var å ha en død rotte på loftet. Jeg vil si at det verste var at rotta bestemte seg for å kapitulere rett over min seng...yeah! Fy F***!! Etter et par dager med en helt jævlig vond lukt og utallige gjennomsøkninger på rommet mitt uten å finne det minste spor etter noe ufyselig, dødt og råttent bestemte jeg meg for å ta turen opp på loftet. Loftet som for tiden er, og nok de seneste 10år har vært bosted til flere sprelske bushbabies virker rett fryktinngytende, så det var ikke uten rustning jeg la i vei opp trappene... På loftet var det en smule skremmende, men med kost og hodelykt lykkes det meg å finne frem til synderen. Oh yes, der lå rotta...morken og stinkende! JUK!!!! Med litt assistanse fra en av vaktene fikk jeg fjernet rotta og sprayet godt med blekemiddel på åstedet. JUK!!! Det må være noe med det rommet jeg bor i, da det ikke er et helt ukjent fenomen at rommet har en viss tiltrekningskraft på dødende dyr. Enden på visa er i alle fall at rotta er fjernet og Ernie the cat overhodet ikke har peiling på å fange rotter.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Ækelt. Måske er det din parfume der lokker dem til? ;o)
I morgen tager jeg afsted til Roskilde festivallen....i dejlig solskin så jeg glæder mig ;o) Ha det godt søde